02 februarie 2012

Printeaza pagina

Act aditional 2 Avalansa premiilor

ACT ADITIONAL 2 LA REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

­­­­­­­­­­­Avalansa premiilor

Prin prezentul Act aditional se aduc completari la

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE ­­­­­­­Avalansa premiilorautentificat in data de 14.01.2012 prin incheierea de autentificare numarul 38

Se adauga urmatoarele:

 

Pentru produsele participante la Campanie pentru care se efectueaza inscrieri, conform Regulamentului Oficial al Campaniei, care contin seria si numarul insciptionate pe timbrul fiscal lipit pe produsul achizitionat dar pentru care nu se poate face identificarea seriei si numarului inscris in Campanie cu tipul de produs, intrucat produsul este pus in piata anterior anului 2012,  se vor respectata toate prevederile Regulamentului Oficial al Campaniei si se va aplica urmatorul mecanism in vederea atribuirii, revendicarii, validarii si acordarii premiilor:

 

  • Modalitatea de atribuire a premiilor principale - Pentru premiile principale inscrierile valide care contin seria si numarul insciptionate pe timbrul fiscal lipit pe produsul achizitionat dar pentru care nu se poate face identificarea seriei si numarului inscris in Campanie cu tipul de produs intra in Campanie in categoria descrisa la articolul 6.1.3. din Regulamentul Oficial al Campaniei, respectiv pentru produsele participante la Campanie constand in bautura Cava d’Oro indiferent de tipul de ambalaj, bautura Kreskova Dry Sprit,  indiferent de tipul de ambalaj, la care se adauga si produsele puse in piata anterior anului 2012 pentru care nu se poate face identificarea seriei si numarului inscris in Campanie cu tipul de produs, indiferent de tipul de ambalaj. Se va efectua o extragere electronica aleatoare din fiecare 20 inscrieri valide consecutive acumulate in Campanie si se va acorda 1 premiu. In situatia in care la extragerea electronica aleatoare este extrasa inscrierea aferenta unui produs pus in piata anterior anului 2012 pentru care nu se poate face identificarea seriei si numarului inscris in Campanie cu tipul de produs, indiferent de tipul de ambalaj, premiul principal atribuit va consta intr-o sticla de bautura Alexandrion 5 stele la 0,7L.
  • Modalitatea de atribuire a premiilor de fidelitate - Pentru premiile de fidelitate inscrierile valide intra in Campanie in una din categoriile descrise la articolul 6.2. din Regulamentul Oficial al Campaniei, respectiv:
    1. Pentru inscrierea in campanie a 3 mesaje SMS valide care cuprind seria si numarul inscrise pe timbrul fiscal lipit pe produsele participante la Campanie, respectiv aferente achizitionarii a 3 sticle de bauturi Alexandrion 3 stele, Alexandrion 5 stele, Alexandrion 7 stele, Vodka Alexander, la care sa adauga si produsele puse in piata anterior anului 2012 pentru care nu se poate face identificarea seriei si numarului inscris in Campanie cu tipul de produs, indiferent de tipul de ambalaj, de pe acelasi numar de telefon mobil, participantul va primi automat un premiu de fidelitate ce consta intr-o sticla de bautura Alexandrion 3 stele, Alexandrion 5 stele, Alexandrion 7 stele, Vodka Alexander sau Vinars Brancoveanu. In situatia in care ultima inscriere din calupul de 3 este aferenta unui produs pus in piata anterior anului 2012 premiul de fidelitate atribuit va consta intr-o sticla de bautura Alexandrion 5 stele la 0,7L.
    2. Pentru inscrierea in campanie a 4 mesaje SMS valide care cuprind seria si numarul descoperite pe timbrul fiscal lipit pe produsele participante la Campanie, respectiv aferente achizitionarii a 4 sticle de bautura Cava D’oro, Kreskova Dry Spirit, la care se adauga si produsele puse in piata anterior anului 2012 pentru care nu se poate face identificarea seriei si numarului inscris in Campanie cu tipul de produs,  indiferent de tipul de ambalaj, de pe acelasi numar de telefon mobil, participantul va primi automat un premiu de fidelitate ce consta intr-o sticla de bautura Vodka Alexander sau Alexandrion 5 stele. In situatia in care ultima inscriere din calupul de 4 este aferenta unui produs pus in piata anterior anului 2012 premiul de fidelitate atribuit va consta intr-o sticla de bautura Alexandrion 5 stele la 0,7L.
  • Revendicarea, validarea si acordarea premiilor se vor face conform prevederilor din SECTIUNEA 7. REVENDICAREA, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR din Regulamentul Oficial al Campaniei.

 

 

Toate celelalte prevederi ale Regulamentului Oficial al Campaniei Promotionale ­­­­­­­­­­­Avalansa premiilorcare nu sunt mentionate in prezentul Act Aditional, raman valabile.

 

Prezentul Act aditional a fost semnat in 4 exemplare originale si a fost autentificat astazi, 02.02.2012.

 

Organizator,

S.C. ALEXANDRION GRUP ROMANIA SRL