04 aprilie 2013

Printeaza pagina

Regulamentul oficial al campaniei promotionale “Miniaturi de Pasti de la Alexander”

Perioada campaniei:  05 aprilie - 04 mai 2013

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 
  1. Campania promoţională este organizată de S.C. ALEXANDRION GRUP ROMANIA S.R.L., cu sediul social in comuna Bucov, sat Pleasa, jud. Prahova, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J29/1028/2000, CUI RO 13575086, (denumită în continuare “Organizator” sau “Alexandrion Group”).
  2. Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. Grup Şapte S.R.L., societate comercială cu sediul în România, Strada Ceahlău, nr. 11, Cluj Napoca înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J12/1508/1999, C.U.I. R11389389, înregistrată ca operator de date cu caracter personal nr. 4982 la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, (denumită în continuare „Agenţia”).
  3. Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru Organizator.
  4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare imediat dupa publicarea actului aditional.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

 
2.1    Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. OG.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania se desfasoara in perioada 05 aprilie ora 00.00 – 04 mai 2013 ora 23.59, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial în următoarele magazine din cadrul rețelelor:Carrefour, Real, Cora, Auchan cât și pe portalul www.facebook.com din cadrul portalului Facebook, (disponibila pe http://www.facebook.com/AlexanderVodka)
 
AUCHAN TITAN BUCURESTI   CORA SEBASTIAN BUCURESTI
CARREFOUR BANEASA BUCURESTI   CORA SUN BERCENI BUCURESTI
CARREFOUR CONSTANTA   REAL 1 PAN VITAN BUCURESTI
CARREFOUR BRASOV   REAL 2 BERCENI BUCURESTI
CARREFOUR CLUJ-NAPOCA   REAL 3 COTROCENI BUCURESTI
CARREFOUR COLENTINA BUCURESTI   REAL BRASOV
CARREFOUR ORHIDEEA BUCURESTI   REAL CONSTANTA
CARREFOUR FELICIA IASI   REAL CRAIOVA
CARREFOUR SUCEAVA   REAL PLOIESTI
CARREFOUR PLOIESTI   REAL 4 THEDOR PALLADY BUCURESTI
CARREFOUR UNIRII BUCURESTI   CARREFOUR MILITARI
CARREFOUR VITAN BUCURESTI   AUCHAN TARGU MURES
CORA LUJERULUI BUCURESTI   AUCHAN PITESTI
CORA PANTELIMON BUCURESTI    
 
  1. Suplimentar pe fiecare din sticlele participante exista o “cravata” / neckhanger pe care este afisat un cod unic, cod unic cu ajutorul caruia se poate participa intr-o tombola accesand portalul de Facebook www.facebook.com/AlexanderVodka, respectiv aplicatia LIKE A TSAR.
 
SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
 
  1. La prezenta campanie pot  participa persoane fizice, cetateni cu domiciliul stabil sau rezidenti in Romania cu varsta mai mare de 18 ani, care achiziţionează produsele participante la Campanie in perioada desfasurarii acesteia si care acceptă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”).
  2. Participarea la această Campanie impune cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
  3. Nu pot participa la aceasta campanie, angajati ai organizatorului, partenerii acestora implicati in organizarea campaniei, precum  si rudele de gradul intai ai acestora. . 
Campania este destinata și tuturor membrilor comunitatii Facebook, interesati de participarea la aceasta. Conturile de Facebook ale participantilor  trebuie sa indeplineasca  urmatoarele conditii: titularul contului sa aiba minim 18 ani, titularul contului sa aiba poza de profil, sa aiba un numar minim de 20 de prieteni, sa aiba activitate in cont inainte de inceperea Campaniei si contul sa contina elemente care sa permita contactarea utilizatorului.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
 

5.1Produsele participante la prezenta Campanie sunt produsele Alexandrion Group Romania din următoarea listă:

Vodka Alexander 0.7L
Vodka Alexander 0.5L

5.2Produsele de mai sus sunt marci inregistrate apartinand ­­­­­­­­­­­­­­­­­S.C. Alexandrion Grup Romania S.R.L., numite in cele ce urmeaza “Produse Participante”, comercializate in mod individual

5.3 La Campanie participă doar produsele Alexandrion Group menţionate mai sus, care sunt comercializate in locatiile mentionate la art. 3.1.

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 
Participanţii la prezenta Campanie trebuie să:
  1. Achiziţioneze, în perioada Campaniei  05 aprilie – 04 mai 2013,  minim 1 (unul) produs participant la promotie conform art 5.1, din magazinele participante;
  2. In cadrul fiecarui magazin participant  conform sectiunii 3.1 din prezentul regulament organizatorul va fi reprezentat de promoteri care vor purta echipament specific.
  3. Promoterii vor fi prezenti la rafturile unde se afla produsele  Alexandrion Grup, mentionate la sectiunea 5.1 din prezentul regulament si vor promova produsele Alexandrion Grup catre consumatori dupa urmatorul program:
Ziua Program   Ziua Program   Ziua Program
05-Apr 16:00-20:00   06-Apr 10:00-16:00   07-Apr 10:00-14:00
12-Apr 16:00-20:00   13-Apr 10:00-16:00   14-Apr 10:00-14:00
19-Apr 16:00-20:00   20-Apr 10:00-16:00   21-Apr 10:00-14:00
26-Apr 16:00-20:00   27-Apr 10:00-16:00   28-Apr 10:00-14:00
02-May 16:00-20:00   03-May 15:00-21:00   04-May 10:00-14:00
  1. In cadrul prezentei Campanii la achizitionarea unui produs participant la Campanie fiecare cumparator primeste unul din urmatoarele premiile garantate: sticla miniatura Vodka Alexander, icre de Manciuria, halat de casa, premii ce vor fi oferite pe baza participarii la un concurs, la standul Vodka Alexander situat dupa casele de marcat unde in prezenta promoterului Alexander Vodka va extrage dintr-un suport un plic in care va gasi un talon cu premiul castigat. Prin participarea la acest concurs participantul va castiga garantat unul din urmatoarelele premii: sticla miniatura Vodka Alexander, icre de Manciuria, halat de casa.
  2. La achizitionarea unui numar multiplu de sticle din variantele prezentate la articolul 5.1, cumparatorii vor putea participa tot de atatea ori si implicit vor castiga garantat un numar egal de premii, premii ce se vor oferi in limita stocului disponibil.
  3. In cazul in care stocul de premii se epuizeaza, organizatorul isi rezerva dreptul de a incheia campania promotionala sau a suplimenta numarul de premii dupa caz.
  4. Suplimentar pe fiecare din sticlele participante exista o “cravata” / neckhanger pe care este afisat un cod unic, cod unic cu ajutorul caruia se poate participa intr-o tombola pe portalul de Facebook http://www.facebook.com/AlexanderVodka, accesand aplicatia LIKE A TSAR si unde marele premiu consta intr-un scaun de masaj in valoare de 1200 euro.
  5. Pentru a participa la tombola LIKE A TSAR, fiecare persoana interesata trebuie sa acceseze si sa se logheze pe portalul www.facebook.com si sa urmeze urmatorii pasi:
    1. Sa dea LIKE paginii http://www.facebook.com/AlexanderVodka (daca nu au dat deja)
    2. Sa acceseze in cadrul paginii http://www.facebook.com/AlexanderVodka aplicatia LIKE A TSAR. Participantul va trebui sa completeze corect urmatoarele date personale pentru a se putea inscrie in tombola LIKE A TSAR si implicit in tragerea la sorti: nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail si codul unic de participare aflat pe cravata / neckhanger-ul de pe fiecare sticla din magazinele participante la promotie.
  6. Codul de participare aflat pe fiecare cravata / neckhanger este unic si se poate inscrie o singura data, iar o persoana se poate inscrie cu maxim 3 coduri diferite. Participantii la tombola din aplicatia LIKE A TSAR nu au obligatia de a cumpara produse Alexander
  7. Dupa extragere, câștigătorul premiului constând în scaunul de masaj va fi contactat telefonic în termen de 5 zile lucrătoare, o dată pe zi, in intervalul orar 9:00 – 17:00. În cazul în care câștigătorul nu poate fi contactat prin telefon din motive independente de organizator (nu răspunde, telefonul este închis, sună ocupat, respinge apelul, se află în afara ariei de acoperire etc.) se apelează la rezerve, în ordinea extragerii lor. Se vor extrage 3 rezerve.
  8. În cadrul contactarii telefonice, potențialilor cîștigători li se va cere să trimită, prin fax sau e-mail, în termen de maxim 3 zile lucrătoare, copie după un act de identitate valabil și copie după neckhanger-ul cu care s-au inscris in tombola de pe aplicatia on line LIKE A TSAR.
  9. În momentul validării premiului, câștigătorul trebuie să prezinte un document (B.I, C.I sau pașaport valabil) prin care să poată fi identificat și cravata / neckhanger-ul care să ateste faptul ca a fost extras codul correct. Numărul codului introdus trebuie, obligatoriu, sa coincida cu numarul codului scris pe neckhanger-ul castigator.
 

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 
Premiile oferite în cadrul acestei Campanii sunt prezentate în tabelul de mai jos, acestea reprezentand produse apartinand S.C. Alexandrion Group Romania S.R.L.
 
Tip Premiu Tip Premiu Nr premii Pret unitar
(TVA inclus)
Total Pret
(TVA inclus)
Impozit
Alexander 0,05L instant 4.200 2.1 lei 8.820 lei  
Icre Manciuria instant 810 23,4 lei 18.954 lei  
Halat de casa instant 200 54 lei 10.800 lei  
Fotoliu de masaj tombola 1 5.400 lei 5.400 lei 788 lei
Total valoare 44.762 lei  
 
Valoarea totala a premiilor prezentei Campanii este de 44.762 RON (TVA inclus).
Procedura de acordare a premiilor este prezentata la Sectiunea 6 din prezentul Regulament oficial.
Premiile neacordate in prezenta Campanie din motive independente de vointa Organizatorului  raman la dispozitia Organizatorului.
In cadrul prezentei Campanii se acorda premii in limita stocului disponibil.
 
Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Alexandrion Group participante la Campanie).
 
Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.

 

SECŢIUNEA 8. CONDIŢII DE VALIDITATE

 
  1. Pentru a putea primi premiile garantate, Participanţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
  1. Sa achiziţioneze, în perioada Campaniei  05 aprilie – 04 mai 2013,  minim 1 (unul) produs participant la promotie conform art 5.1, din magazinele participante;
  2. In cadrul prezentei Campanii la achizitionarea unui produs participant la Campanie, cumparatorul va primi un premiu dupa cum este stipulat in cadrul articolului 6.4 din prezentul regulament
    1. Pentru participarea la tombola organizata pe portalul Facebook http://www.facebook.com/ AlexanderVodka, fiecare persoana interesata trebuie sa acceseze si sa se logheze portalul www.facebook.com si sa urmeze urmatorii pasi:
    2. Sa dea LIKE paginii http://www.facebook.com/AlexanderVodka (daca nu au dat deja)
    3. Sa acceseze in cadrul paginii http://www.facebook.com/AlexanderVodka aplicatia LIKE A TSAR. Participantul va trebui sa completeze corect urmatoarele date personale pentru a se putea inscrie in tombola LIKE A TSAR si implicit in tragerea la sorti: nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail si codul unic de participare aflat pe cravata / neckhanger-ul de pe fiecare sticla din magazinele participante la promotie.
    4. Codul de participare aflat pe fiecare cravata / neckhanger este unic si se poate inscrie o singura data, iar o persoana se poate inscrie cu maxim 3 coduri diferite. Participantii la tombola din aplicatia LIKE A TSAR nu au obligatia de a cumpara produse Alexander
    5. Tragerea la sorti se va desfasura in data de 08  Mai 2013 la sediul Agentiei Grup Sapte situat in Bucuresti, bd. Pache Protopopescu nr.45, sector 2 si va fi asistata de un avocat sau notar, dupa caz. In cadrul extragerii se vor extrage 4 (patru) taloane astfel: 1(un) talon castigator si 3 (trei) taloane rezerve. Castigatorul si rezervele pentru premiul constand in scaun de masaj vor fi anuntati pe portalul de Facebook http://www.facebook.com/AlexanderVodka
    6. Dupa extragere, câștigătorul premiului constând în scaunul de masaj va fi contactat telefonic în termen de 5 zile lucrătoare, o dată pe zi, in intervalul orar 9:00 – 17:00. În cazul în care câștigătorul nu poate fi contactat prin telefon din motive independente de organizator (nu răspunde, telefonul este închis, sună ocupat, respinge apelul, se află în afara ariei de acoperire etc.) se apelează la rezerve, în ordinea extragerii lor. Se vor extrage 3 rezerve. In situatia in care nici castigatorul si nici rezervele nu pot fi contactati prin telefon din motive independente de organizator (nu răspunde, telefonul este închis, sună ocupat, respinge apelul, se află în afara ariei de acoperire etc.) sau nu pot fi validati ca si castigatori, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai oferi premiul respectiv.
    7. În cadrul contactarii telefonice, potențialilor castigători li se va cere să trimită, prin fax sau e-mail, în termen de maxim 3 zile lucrătoare, copie după un act de identitate valabil și copie după neckhanger-ul cu care s-au inscris in promoție / tombola.
    8. În momentul validării premiului, câștigătorul trebuie să prezinte un document (B.I, C.I sau pașaport valabil) prin care să poată fi identificat și cravata / neckhanger-ul care să ateste faptul ca a fost extras codul correct. Numărul codului introdus trebuie, obligatoriu, sa coincida cu numarul codului scris pe neckhanger-ul castigator.
 

SECŢIUNEA 9. RESPONSABILITATE

 
  1. Organizatorul acestei Campanii nu îşi asumă răspunderea pentru deteriorarea cu rea credinta a premiilor sau pentru sustragerea acestora
  2. Organizatorul acestei Campanii nu îşi asumă răspunderea pentru lipsa cravatelor / neckhanger-elor pe fiecare sticla de Vodka Alexander, cat si pentru deteriorarea cu rea credinta a acestora sau pentru sustragerea lor.
  3. Organizatorul Campaniei va acorda premiul / premiile doar acelui câştigător care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidelă a prevederilor prezentului Regulament Oficial.
  4. Organizatorul şi celelalte entităţi implicate in Campanie nu îşi asumă raspunderea şi nu va putea fi implicat în nicio modalitate în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor.
  5. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Organizatorul va raspunde fata de castigatori pentru calitatea premiilor in conformitate cu prevederile legislatiei romane in vigoare. Din momentul primirii premiilor de catre castigatori, Organizatorul nu mai raspunde pentru integritatea acestora.
  6. În cazul în care Organizatorul constată, ulterior înmânării premiului / premiilor, că un Participant câştigător nu a îndeplinit toate condiţiile stipulate în prezentul Regulament Oficial, acesta îşi rezervă dreptul de a nu înmâna premiul / premiiile, respectiv de a cere repunerea în situaţia anterioara, prin reintrarea în posesia premiului / premiilor deja înmanate sau a contravalorii acestora, precum şi a cheltuielilor aferente suportate de Organizator în legătură cu înmânarea premiului / premiilor, dacă este cazul. În aceste circumstanţe, Organizatorului nu-i va putea fi reţinută răspunderea şi nu va datora daune – interese pentru prejudiciu.
  7. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator, prin afişarea actului adiţional la regulament la Birourile de Relaţii cu Clienţii ale magazinelor participante si pe site-ul www.alexandrion.ro
  8. Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
  9. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
  10. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie.
 

SECTIUNEA 10. FORTA MAJORA



  1. Pentru scopul acestui Regulament oficial, forta majora inseamna orice eveniment imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească, total sau partial obligaţiile, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, daca acesta este confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
  2. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau intârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 respectiv 1351 din Noul Cod Civil.
  3. Organizatorul, dacă invocă forţă majoră, este obligat să comunice participanţilor la Campanie, în termen de 5 zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră, existenţa acestuia.
  4. De asemenea, Organizatorul acestei Campanii nu îşi asumă răspunderea pentru nicio cauză liberă de culpa sa care ar putea afecta dreptul de participare la această Campanie.

 

SECTIUNEA 11. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

 
  1. În cadrul acestei Campanii vor fi colectate date cu caracter personal ale Participanţilor. Aceste date vor fi: nume, prenume, adresa de email şi numar de telefon mobil/fix.
  2. Prin inscrierea pe portalul Facebook http://www.facebook.com/ AlexanderVodka participantii isi dau acordul ca datele personale sa fie prelucrate de Organizator prin intermediul Agentiei (cu notificarea la ANSPDCP nr.4982), in scopul inscrierii in Campanie, a desemnarii castigatorilor si atribuirii premiului, participantii îşi dau implicit acordul de colectare a datelor cu caracter personal.
  3. Pentru a intra în posesia premiilor din magazinele participante la promotie, participantii trebuie să prezinte bonul fiscal promoterului Alexander Vodka aflat la standul Alexander Vodka amplasat după casele de marcat.Reprezentantul Alexander Vodka va completa data, numărul bonului fiscal ale câştigătorului în formularul de raport premii.
  4. Pentru a intra in posesia premiului de pe portalul Facebook câştigătorul se obligă să ofere datele solicitate conform punctului 11.1 şi să semneze Procesul Verbal de Predare-Primire. Datele solicitate şi care vor fi scrise în Procesul Verbal de Predare-Primire sunt:
  • Nume şi prenume câştigător
  • Serie şi număr carte identitate/buletin câştigător și copie carte identitate/buletin câștigător.
  • Adresa de mail si de corespondenţă a câştigătorului
  • Codul unic castigator si anume cravata/neckhangerul castigator
  • Tipul premiului câştigat prezentat la secţiunea Premiile
  1. Prin participarea la această campanie se prezumă luarea la cunoştinţă a Regulamentului şi consimţământul participantului pentru colectarea datelor sale cu caracter personal de către organizatorul Concursului, în conformitate cu legea 677/2001. SC. Grup Șapte S.R.L, este înregistrat ca operator de date cu caracter personal nr. 4982 la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal şi a operatorului său de Marketing Direct, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulatie a acestor date. Aceste date se colectează de la participanţi ca mijloc de verificare raport premii Campanie.
  2. Tuturor participanţilor la campania promoţională le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la colectarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de intervenţie, de opoziţie, de a se adresa instanţei competente şi de plângere către autoritatea de supraveghere. În înţelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus menţionate aparţinând persoanelor vizate au următorul conţinut:
    1. Dreptul de acces la date: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către acesta. Astfel, la cererea scrisă, semnată şi datată a persoanei respective, trimisă  pe adresa Organizatorului, Bucureşti, bulevardul Pache  Protopopescu nr.45, sector 2, România, o dată pe an, în mod gratuit, SC. Grup Șapte S.R.L. va confirma dacă utilizează date care o privesc sau va înceta orice prelucrare a acestora.
    2. Dreptul de intervenţie asupra datelor: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit:
i. după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;
ii. după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii; realizarea notificării către terţele persoane cărora le-au fost dezvăluite datele, a oricărei operaţiuni efectuate conform pct. (i) sau (ii), dacă această notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, SC. GRUP ŞAPTE  S.R.L va rectifica, actualiza, bloca, şterge sau transforma în date anonime toate acele date a căror folosire nu este conformă dispoziţiilor Legii nr. 677/2001.
  1. Dreptul de opoziţie: Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nicio justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop (reprezentând alin.2 al art.15 din legea 677/2001).
  1. Următoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promoţionale:
    1. Pentru toti participantii la concurs: nume şi prenume din actul de identitate, localitate, telefon, adresa de corespondenţă; acestora le sunt garantate toate drepturile prevăzute de lege.
    2. Pentru câştigătorii premiilor prin tragere la sorți: nume şi prenumele din actul de identiate, numărul de telefon fix şi/sau mobil, adresa de e-mail, localitatea, adresa de domiciliu, seria şi numarul  CI si CNP ( doar pentru castigatorii premiilor ce au o valoare de peste 600 lei TVA inclus); acestora le sunt garantate toate drepturile prevăzute de lege.  
  2. Scopurile constituirii bazei de date sunt: înmânarea premiilor câştigătorilor, înregistrarea şi validarea câştigătorilor  Campaniei promoţionale, realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori, activitati de marketing direct precum informarea persoanelor incluse în baza de date a SC. Grup Șapte S.R.L prin diverse mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege) cu privire la alte acţiuni desfăşurate în viitor de către Organizator. Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terţi cu excepţia împuterniciţilor săi.

 

SECŢIUNEA 12. TAXE ŞI IMPOZITE

 
  1. Organizatorul campaniei are obligația de a reține impozit pe premiile acordate, conform pre-vederilor cuprinse in Titlul III - Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile în bani și/sau în natura obținute din campanie de catre câștigătorii persoane fizice, impozit pe care organizatorul campaniei promoționale îl va vira către autoritățile fiscale, orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură, în legatură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câştigătorilor
  2. In privinţa premiilor acestei Campanii, Participanţilor nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor reprezentând contravaloarea produselor achiziţionate si participante la Campanie

 

SECŢIUNEA 13. LITIGII

 
  1. Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
  2. Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe următoarea adresă: S.C. Alexandrion Grup Romania  S.R.L., cu sediul social social in comuna Bucov, sat Pleasa, jud. Prahova, Romania, în atenţia Serviciul Consumatorului, în termen de maxim 2 (două) săptămâni de la data incetarii campaniei promotionale. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL

 
  1. Prin participarea la această Campanie, Participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial.
  2. Regulamentul de participare/desfăşurare al Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant la Biroul de Relatii cu Clientii din magazinele partcipante sau printr-o cerere scrisă la S.C. Alexandrion Grup Romania  S.R.L., cu sediul social social in comuna Bucov, sat Pleasa, jud. Prahova, Romania si pe site-ul www.alexandrion.ro
  3. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţarea prealabilă a acestor modificări
  4. Campania nu e sponsorizata, sustinuta sau administrata de, sau in asociatie cu Facebook.
  5. Participantii la aceasta Campanie inteleg ca informatiile furnizate de catre ei in cadrul Campaniei sunt destinate Organizatorului si nu sunt adresate catre Facebook. Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul Agentiei, in conditiile prezentului Regulament. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie, urmeaza a fi adresate conform art.9.2 de mai sus.
  6. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor de sanatate, contributii de
  7. asigurari sociale, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia  impozitului  cu  retinere  la  sursa  (in  cazul  premiilor  impozabile)  aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.
  8. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost întocmit şi semnat în 4 exemplare originale, astăzi 3 aprilie 2013, data autentificării de către Notarul Public.
 

                                                                   Organizator,

                                                 
S.C. Alexandrion Group Romania S.R.L.

prin S.C. Grup Șapte S.R.L.