18 mai 2015

Printeaza pagina

Regulamentul oficial al campaniei promotionale Vanatoarea de comori

 
 
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
“Vanatoarea de comori”
 
                                                                                                                                                                                  
 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

 
Campania Promoţională “Vanatoarea de comori” (denumita in continuare „Promotie”) este organizata si desfasurata de catre SC Alexandrion Grup Romania SRL, cu sediul in Comuna Bucov, Sat Pleasa, Judet Prahova, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului, sub nr. J29/1028/2000, CIF RO 13575086, avand contul bancar nr. RO 19 BPOS 3000 3522 773R OL01 deschis la Banc Post Prahova, denumita in continuare „Organizatorul”.
 
Campania Promoţională se va derula sub prevederile prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toţi participanţii. Organizatorul îşi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu respectarea prevederilor legale.
 
SECŢIUNEA 2. LOCUL DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI PROMOŢIONALE
 
Campania este organizata si se desfasoara pe tot teritoriul Romaniei. 

 

 


La această campanie promoţională pot participa toate locatiile de tip magazin, chiosc, supermarket, precum si alte unitati care comercializeaza bauturi alcoolice in regim comert cu amanuntul de pe intreg teritoriul Romaniei, denumite in continuare „locatii de tip Retail” si „tip Horeca” care comercializeaza produsele Organizatorului si sunt vizitate cu caracter periodic de un reprezentant/distribuitor al Organizatorului.
                                  
SECŢIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
 
Campania Promoţională se desfăşoară în perioada 18 mai 2015  –  11 septembrie2015 (inclusiv).
Inscrierile prin intermediul taloanelor primite de la reprezentantii Alexandrion Grup Romania  in campanie se desfăşoară între 18 mai  - 18 iulie 2015.
 
SECŢIUNEA 4. MĂRCILE ŞI PRODUSELE PARTICIPANTE
 
La aceasta Campanie Promoţională participă toate produsele comercializate de Organizator, orice litraj, in conditiile prezentului Regulament Oficial.
 
SECŢIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
 
La aceasta Campanie Promotionala pot participa toate locatiile de tip magazin, chiosc, supermarket, precum si alte unitati care comercializeaza bauturi alcoolice in regim comert cu amanuntul de pe intreg teritoriul Romaniei, denumite in continuare locatii de tip Retail care comercializeaza produse ale Organizatorului si sunt vizitate periodic de un reprezentant/distribuitor al Organizatorului. De asemenea pot participa toate locatiile de tip HORECA (hoteluri, restaurante, cafenele) care comercializeaza bauturi alcoolice de pe intreg teritoriul Romaniei.
Inscrierea in Campania Promotionala se va face pe baza completarii talonului de concurs, prezentat de reprezentantul/distribuitorul Organizatorului si apoi prin sms, pentru extrasanse, prin trimiterea unui mesaj la 1814 (numar cu tarif normal) cu  nr. de factura de minim 100 de lei (fara tva) pentru locatiile Retail / Horeca Low & Mediu, respectiv 150 de lei (fara tva) pentru locatiile Horeca Mediu High & High.
La Campania Promoţională are dreptul să participe orice persoană fizică cu cetăţenie română, cu domiciliul în România, cu varsta mai mare de 18 ani, impliniti la data completarii talonului de concurs, care are calitatea de vanzator sau asociat, in una dintre locatiile Retail si/sau Horeca participante, aflat intr-un raport de munca cu societatea comerciala detinatoare a locatiei, cu respectarea conditiilor prevazute de sectiunea 6. Vanzatorul se defineste ca fiind angajat al actionarului/asociatului locatiei inscrise in concurs.
Pentru fiecare locatie de tip Retail si/sau Horeca participanta la Promotie, au dreptul sa participe la tragerile la sorti oricare dintre vanzatori si oricare dintre asociati, insa nu mai mult de un vanzator si un asociat pentru fiecare locatie de tip Retail si/sau Horeca, dupa cum au fost completate informatiile in talonul de participare.
Nu au dreptul să participe la aceasta campanie promotionala angajaţii Organizatorului, ai SC Mediapost Hit Mail SA si ai celorlalte companii implicate in organizarea promotiei, precum şi soţii şi rudele de gradul întâi ai acestora.

Nerespectarea conditiilor de participare si/sau a mecanismului prezentei campanii promotionale intr-una din saptamanile de promotie, atrage dupa sine excluderea locatiei de tip Retail si/sau Horeca in cauza din Promotie pentru extragerea din saptamana respectiva.  

 

Participantii care sunt exclusi din cadrul Promotiei, cumulat, mai mult de trei saptamani isi pierd dreptul de a participa la tragerea finala la sorti, pentru marile premii, organizata la sfarsitul campaniei.

 
 
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
 
Campania promoţională se adresează persoanelor fizice care îndeplinesc condiţiile menţionate în cadrul Secţiunii 2, 4 şi Secţiunii 5.
 
Pentru a participa la această promoţie, persoana interesată, care are calitatea de vanzator sau asociat intr-o locatie de tip Retail si/sau Horeca trebuie ca, in perioada promotiei, sa asigure pe intreaga perioada a campaniei minim 5 branduri ALEXANDRION GRUP ROMANIA prezente la raft si sa acorde produselor ALEXANDRION GRUP ROMANIA vizibilitate optima in spatiul destinat bauturilor alcoolice cu concentratia mai mare de 25 grade. Sa recomande produsele ALEXANDRION GRUP ROMANIA, conform indicatiilor de la sectiunea 4.
 
Pentru a se inscrie in promotie, locatiile trebuie sa achizitioneze minim un pachet de produse Alexandrion Grup Romnia, dupa cum urmeaza:
- Retail si Horeca Low & Mediu trebuie sa:
-  contina minim 3 branduri Alexandrion Grup Romania
-  valoarea minima a facturii trebuie sa fie de 150 lei (fara TVA)
- sa aiba pe intreaga perioada a campaniei minim 5 branduri ALEXANDRION GRUP ROMANIA  prezente la raft
- sa acorde produselor ALEXANDRION GRUP ROMANIA vizibilitate optima in spatiul destinat bauturilor alcoolice cu concentratia mai mare de 25 grade
-  sa recomande produsele ALEXANDRION GRUP ROMANIA
 
 
- Horeca Mediu High & High trebuie sa:
- contina minim 3 branduri din urmatoarele Brancoveanu, Saber Premium Afinata & Visinata&Caisata&Fructe de Padure ,  Alexandrion 7*, William Grant & sons, Fratelli Branca, Camus, Polignac
- valoarea minima  a facturii trebuie sa fie de 300 lei (fara TVA)
- sa aiba pe intreaga perioada a campaniei minim 5 branduri ALEXANDRION GRUP ROMANIA  prezente la raft
- sa acorde produselor ALEXANDRION GRUP ROMANIA vizibilitate optima in spatiul destinat bauturilor alcoolice cu concentratia mai mare de 25 grade
- sa recomande produsele ALEXANDRION GRUP ROMANIA
Se considera sku horeca litrajele 0.7l, 1l si 2l.
 
Inscrierea in campania promotionala prin expedierea unui SMS la 1814 pentru suplimentarea numarului de sanse la tragerea la sorti:
a. sa cumpare produse participante la promotie in valoare de minim 100 ron (fara tva) pentru locatiile Retail si Horeca Low & Mediu, respectiv produse participante la promotie in valoare de minim 150 ron (fara tva) pentru locatiile Horeca Mediu High & High;
b. sa trimita intre 18 mai si 11 septembrie 2015 un SMS la numarul 1814 (tarif normal valabil in retelele Orange / Vodafone / Telekom) care sa contina numarul de factura de pe unul din cele doua numere de telefon care au fost trecute pe talonul de inscriere
(2) Participantul va primi un SMS de raspuns cu unul din urmatoarele mesaje:
Daca este expediat un mesaj corect:
Felicitari! Te-ai inscris cu o extra sansa la campania Vanatoarea de comori!
Daca este expediat un mesaj corect:
Mesajul trimis este gresit.  Tasteaza cu mai multa atentie. Pentru detalii suna la infoline: 021.207.00.85 (tarif normal).
Daca un Participant introduce consecutiv 10 mesaje gresite, accesul la promotie ii va fi blocat:
Numarul tau de telefon a fost blocat. Contacteaza-ne la infoline 021.207.00.85 (tarif normal) pentru a afla cum il poti debloca.
Daca un mesaj este primit de mai multe ori:
Acest numar de factura a fost deja folosit. Pentru detalii suna la infoline: 021.207.00.85 (tarif normal).
Daca un Participant trimite un mesaj dupa terminarea promotiei:
Promotia s-a incheiat pe data de 11.09.2015.
Daca un participant incearca sa introduca prin SMS cel al 11-lea numar de factura intr-o singura zi calendaristica:
Ai introdus deja numarul maxim de facturi admise pe zi (10). Pentru detalii suna la infoline: 021.207.00.85 (tarif normal).
 
 
 

In fiecare saptamana de campanie, locatiile participante vor fi vizitate de un agent de distributie/ reprezentant Alexandrion care va verifica distributia pe raft a produselor si respectarea conditiilor de participare din prezentul regulament. 

 

Premiile saptamanale se vor acorda pentru fiecare judet in parte, iar in cadrul municipiului Bucuresti pentru fiecare sector, in total 46 de premii saptamanale pentru toata tara.

 

Tragerile la sorti se vor organiza dupa cum urmeaza: 

  1. in data de 22.07.2015 vor intra in tragere la sorti  taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -18.07.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  2. in data de 29.07.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -25.07.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  3. in data de 05.08.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -01.08.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  4. in data de 12.08.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -08.08.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  5. in data de 19.08.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -15.08.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  6. in data de 26.08.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -22.08.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  7. in data de 02.09.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -29.08.2015. In cadul tragerii la sorti se vor desemna 47 de locatii castigatoare, impreuna cu cate 5 rezerve aferente fiecarui judet

  8. In data de 14.09.2015 vor intra in tragere la sorti taloanele inregistrate si inscrierile prin sms din perioada  18.05 -11.09.2015. Pentru inscrierile facute prin sms in perioada 30.08-11.09 se vor acorda sanse duble la tragerea la sorti finala. In cadrul acestei trageri la sorti se vor desemna  marii castigatori ai campaniei  - 12 premii x 4.000 lei pentru Actionar/Asociat, cate doua premii in fiecare zona Alexandrion Grup Romania si cate 12 premii x 2.000 lei pentru Vanzator, cate doua premii in fiecare zona Alexandrion Grup Romania

Zonele aferente tragerii la sorti pentru premiile mari sunt urmatoarele:
Zona 1 – judetele:  BN, SJ, CJ, MM, SM, BH, MS, SB, AB
Zona 2 – judetele: HD, CS, TM, AR, MH, GJ, DJ, OT, VL
Zona 3 – judetele: HR, CV, BV, SV, BT, IS, BC, NT, VS
Zona 4 – judetele: VN, BR, GL, TL, CL, IL, CT
Zona 5 – judetele: AG, DB, TR, GR, VL, S1, S2, S3, S4, S5, S6
Zona 6 – judetele: BZ, PH

 

In cadrul fiecarei trageri la sorti a fi desemnata cate o locatie castigatoare din fiecare judet.
Actionarul/Asociatul locatiei respective va castiga un premiu constand in 500 de lei, iar Vanzatorul locatiei respective va castiga un premiu constand in 250 de lei.
In cazul in care sunt mai multi asociati trebuie completata o declaratie cu datele tuturor, acestia avand cu toti dreptul de a imparti valoarea premiului castigat de cel inscris in campanie.
 
Daca nici locatiile desemnate castigatoare prin extragerile de rezerva nu respecta conditiile impuse prin Regulament, premiile se reporteaza pentru extragerea urmatoare.
 
Dupa fiecare tragere toti participantii inscrisi pana la acel moment vor primi un SMS de informare continand numele societatiilor castigatoare din judetul acestora.

 

La tragerile la sorti pentru campania promotionala participa toate locatiile, respectiv toti participantii care respecta conditiile prezentului Regulament Oficial.

 

Dupa fiecare extragere, un reprezentant al Organizatorului va verifica daca locatia desemnata castigatoare respecta conditiile impuse in Regulament, urmand sa primeasca premiile aferente, fara a se mai verifica locatiile desemnate castigatoare prin extragerile de rezerva. Daca prima locatie desemnata castigatoare nu respecta conditiile Regulamentului, atunci se va efectua verificarea primei extrageri de rezerva. Daca aceasta respecta conditiile impuse in Regulament, atunci va fi desemnata castigatoare si va primi premiile aferente, fara a se verifica si a doua extragere de rezerva. Daca nu respecta conditiile Regulamentului, atunci se va proceda la verificarea celei de-a doua extrageri de rezerva, procesul continuand pana la a 5-a rezerva. Daca nici locatia desemnata castigatoare prin cea de-a cincea extragere de rezerva nu respecta conditiile Regulamentului, premiile se reporteaza pentru extragerea viitoare.

 

Daca nici in urma verificarilor corespunzatoare acestor extrageri suplimentare nu poate fi desemnat un castigator, ca urmare a neindeplinirii conditiilor de participare, premiiile vor fi retinute de catre Organizator. 

 
 
SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
 
In urma tragerilor la sorti se vor acorda urmatoarele premii:
 
·         329 de premii constand in 500 RON (cu TVA) asociatului/actionarului care a participat din partea locatiei Retail sau Horeca castigatoare;
·         329 de premii constand in 250 RON (cu TVA) vanzatorului  care a participat din partea locatiei Retail sau Horeca castigatoare;
·         12 premii constand in 4000 RON (cu TVA) asociatului/actionarului care a participat din partea locatiei Retail sau Horeca castigatoare;
·         12 de premii constand in 2000 RON (cu TVA) vanzatorului  care a participat din partea locatiei Retail sau Horeca castigatoare;
 
Premiile oferite in cadrul campaniei  vor fi  desemnate prin tragere la sorti din baza de date in care sunt inregistrate datele tuturor participantilor la Promotie cu respectarea conditiilor de participare la aceasta tragere la sorti (in mod special, dar nelimitativ, prevederile sectiunii 5 a prezentului Regulament Oficial).
 
 
Premiile vor fi livrate castigatorilor prin intermediul unui reprezentant al Organizatorului in termen de 45 zile lucratoare de la data validarii. Premiile in obiecte nu pot fii inlocuite cu contravaloarea acestora in bani sau cu un alt bun sau serviciu si nu pot fi acordate unei alte persoane decat cea care figureaza inscrisa pe talonul de concurs.
 

Numele castigatorilor precum si regulamentul prezentei promotii vor fi afisate pe site-ul www.alexandrion.ro

 
SECTIUNEA 8. CONDITII DE VALIDARE ALE CASTIGURILOR
 
Participantii la aceasta Promotie trebuie sa întrunească condiţiile de la Secţiunea 3 si Secţiunea 5.

Dupa extragerea finala un reprezentant al Organizatorului va verifica daca locatia desemnata castigatoare respecta conditiile impuse in Regulament, urmand sa primeasca premiile aferente, fara a se mai verifica locatiile desemnate castigatoare prin extragerile de rezerva. Daca prima locatie desemnata castigatoare nu respecta conditiile Regulamentului, atunci se va efectua verificarea primei extrageri de rezerva. Daca aceasta respecta conditiile impuse in Regulament, atunci va fi desemnata castigatoare si va primi premiile aferente, fara a se verifica si a doua extragere de rezerva. Daca nu respecta conditiile Regulamentului, atunci se va proceda la verificarea celei de-a doua extrageri de rezerva, procesul continuand pana la a 5-a rezerva. Daca nici locatia desemnata castigatoare prin cea de-a cincea extragere de rezerva nu respecta conditiile Regulamentului, premiile se reporteaza pentru extragerea viitoare.

 
Daca nici in urma verificarilor corespunzatoare acestor extrageri suplimentare nu poate fi desemnat un castigator, ca urmare a neindeplinirii conditiilor de participare, premiiile vor fi retinute de catre Organizator.
 

HB 

 
 
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
 
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
 
 
SECTIUNEA 11. LITIGII SI LEGEA APLICABILA
 
Legea aplicabila este legea romana.
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Campania Promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
 
 
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
 
Campania Promotionala va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, sens in care acesta isi asuma obligatia de a anunta participantii.
 
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
 
Regulamentul de participare la prezenta Campanie Promoţională este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant. Pentru obţinerea unei copii a Regulamentului, solicitarea poate fi trimisa in scris la adresa SC Alexandrion Grup Romania SRL, cu sediul in Comuna Bucov, Sat Pleasa, Judet Prahova sau pe site-ul www.alexandrion.ro. De asemenea informatii despre promotii si regulamentul promotiei pot fi obtinute de la infoline: 021.207.00.85 (numar cu tarif normal, luni-vineri, 09.00-18.00, cu exceptia sarbatorilor legale) sau prin email la adresa marketing@alexandrion.ro.
 
Prin participarea la Promotie, participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile prezentului Regulament.
 
SECTIUNEA 14. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Prin înscrierea la Promotie, participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.
                                                                                                                                                            Organizatorul se obligă să prelucreze datele cu caracter personal ale Participanţilor la prezenta Campanie Promoţională doar în scopul bunei desfasurari a prezentei Campanii Promoţionale şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, completata si modificata.
                                                                                                                                                            Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:
a)      dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege
b)      dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator
c)      dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat
d)      dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare
e)      dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)
f)       dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
                                                                                                                                                            La cererea oricarui Participant, Organizatorul va asigura acestuia exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Sc Alexandrion Grup SRL Comuna Bucov, Sat Pleasa, Judet Prahova, in atentia „Departamentului Marketing”, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
 
SECTIUNEA 15. FORTA MAJORA
 
In sensul prezentului Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment imprevizibil, inevitabil si mai presus de controlul Partilor, care a survenit dupa publicarea prezentului Regulament si care a impiedicat ori a intarziat indeplinirea in totalitate sau in parte a prevederilor stipulate in acesta. In cazul in care circumstantele de Forta Majora se extind pe o perioada mai mare de 6 (sase) luni consecutive, Organizatorul este exonerat de toate obligatiile asumate prin prezentul Regulament.