10 ianuarie 2012

Printeaza pagina

Creativitatea intalneste feminitatea in cea mai noua colaborare Catrinel Menghia si Marius Baragan

 

 

 

Bucureşti, 15 decembrie 2011. Catrinel Menghia, supermodelul român care a setat noi standarde în industrie pe tot mapamondul, s-a întors în ţară pentru un proiect special semnat Alexandrion Grup. Acesta este realizat împreună cu unul dintre cei mai titraţi fotografi din România, alături de care Catrinel lucrează de peste 10 ani, Marius Bărăgan.

 

Timp de două zile, Catrinel Menghia a fost înconjurată de o echipă de profesionşti condusă de Marius Bărăgan. Conceptul proiectului şi experienţa acumulată împreună în 10 ani de colaborare au făcut ca rezultatul acestei sesiuni foto să fie impresionant şi în aceeaşi măsură foarte natural.

 

„În cei 10 ani de carieră am văzut multe concepte, însă rar ca acesta al atmosferei Greciei antice. Am pozat o singură dată un concept al Romei antice, dar nu al Greciei. Din acest punct de vedere este un concept nou pentru mine şi îl apreciez în mod deosebit. De fapt, cred că echipele creative şi de producţie se feresc în general de astfel de abordări pentru că necesită multă energie din partea tuturor celor implicaţi. Aici este un caz fericit în care brandul Alexandrion se lipeşte ca o mănuşă pe acest concept. Cel mai mult mi-a plăcut scena cu zeiţa Nike, pentru ca este zeiţa victoriei şi este înaripată”, a declarat Catrinel Menghia.

 

Un profesionist dedicat în totalitate fotografiei, Marius Bărăgan îşi exprimă viziunea artistică prin obiectiv, fiind modalitatea prin care îşi răspunde la întrebările ce înseamnă a trăi şi a simţi lumea reală ca un artist.

 

„Ceea ce am admirat la ea mereu este că nu s-a schimbat absolut deloc în comportament şi mereu când a intrat în studioul meu am ştiut că se simte bine”, a povestit fotograful despre relaţia specială pe care o are cu Catrinel Menghia: prieten şi coleg de muncă.

 

Din dorinţa de a ilustra cât mai bine ţinutele vestimentare din Grecia antică, atmosfera de la şedinţa foto a fost una caldă şi la propriu şi la figurat. Toate modelele au purtat doar pânze foarte fine şi accesorii care le-au pus în valoare senzualitatea şi feminitatea.

 

“Conceptul este unul inedit, cu multă imaginaţie şi curaj. Este greu să pot spune care dintre scene mi-a plăcut cel mai mult. Fiecare are complexitatea ei şi în acelaşi timp spectaculozitatea basoreliefurilor greceşti. Mie unul mi-au plăcut toate şi cred că vor stârni multă admiraţie”, a subliniat Marius Bărăgan.

 

Acest proiect unic se încadrează în trendul Alexandrion Grup de a folosi ca şi endorseri peronalităţi din lumea modei şi cinema-ului, dorind să dea astfel un plus de savoare vieţii.

 

Alexandrion Grup România este creatorul pieței de brandy în România. Alexandrion a devenit una din cele mai importante companii din România prin rolul său dinamic pe piața băuturilor alcoolice. Continunând o tradiție a băuturilor fine, Alexandrion Grup România a parcurs un drum lung de la rădăcinile sale mediteraneene și până în Europa de Est. În călătoria sa a întâlnit diferite culturi, obiceiuri și tradiții care definesc azi produsele companiei. Alexandrion este o campanie internațională, comercializând produsele sale în 11 piețe de pe glob. Câteva din cel mai apreciate produse sunt: Alexandrion, Cava D’Oro, Kreskova, Brâncoveanu, Grant’s și Glenfiddich.