16 iulie 2015

Printeaza pagina

Brancoveanu, Alexandrion si Cava D’Oro – brandurile cu cele mai mari cresteri ale vanzarilor in 2014, pentru Alexandrion Grup Romania

Liderii portofoliului de produse proprii ale Alexandrion Grup România au fost, în anul 2014, brandurile Brâncoveanu (vinars), Alexandrion (brandy) şi Cava D’Oro (băutură spirtoasă tip brandy), evoluţia vânzărilor înregistrând creşteri semnificative, cuprinse între 14% şi 25%, comparativ cu anul 2013.
 
Cea mai puternică tendinţă crescătoare s-a resimţit pe palierul produselor premium. Astfel, în timp ce pentru Alexandrion au fost înregistrate vânzări cu 14,1% mai mari, produsele din gama Brâncoveanu au cunoscut o evoluţie care a depăşit 25% în 2014 faţă de anul precedent.
 
De altfel, Alexandrion este şi liderul pieţei de brandy cu concentraţie alcoolică mai mare de 34 de grade din România, având o cotă de piaţă de 68,8%. Lansat în anul 1997, produsul este astăzi disponibil în două variante – Alexandrion 5* şi Alexandrion 7*.
 
Cât priveşte vinarsul Brâncoveanu, acesta este vârful de lance al brandurilor premium produse de Alexandrion Grup România. Disponibil în trei variante, VS, VSOP şi XO, Brâncoveanu a devenit şi una dintre cele mai căutate băuturi spirtoase româneşti pe pieţele de export. Primul an de vânzări pentru Brâncoveanu a fost 2005, lansarea oficială având loc în 2006, într-un eveniment de Gală, găzduit de actorul Mircea Albulescu, la Opera Română.
 
 “În anul 2014 am investit foarte mult în brandurile noastre, având convingerea că, pentru un producător, brandurile sunt cel mai important activ al său. Concret, bugetul de investiţii alocat în acest scop anul trecut a fost de 8,4 milioane de euro, de aproape două ori mai mult decât în 2013. Şi asta s-a văzut pentru ca am crescut exponenţial pe mai multe categorii, simultan: brandy, vinars, vodka sau tequilla”, a declarat dl. Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Grup Romania.
 
Anul trecut, aproape 7 milioane de litri au fost produşi în distileria proprie, din comuna Bucov, judeţul Prahova. Această cifră s-a tradus în 12,3 milioane de sticle vândute, dintre care peste 625.000 au plecat către pieţele de export.
 
 
 
“În acest moment, pieţele externe reprezintă o miză uriaşă de dezvoltare pentru noi. Am început extinderea internaţională în urmă cu câţiva ani şi acum lucrăm intens la consolidarea prezenţei pe cât mai multe pieţe, atât din Europa, cât şi din Asia sau America. În paralel, lucrăm intens la dezvoltarea portofoliului de produse din categoria distilatelor de fructe, iar rezultatele preliminarii ne dau toate motivele să privim cu mare încredere viitorul”, a precizat dl. Nawaf Salameh.
 
Alexandrion Grup România a încheiat anul 2014 din poziţia de lider al pieţei producătorilor de băuturi spirtoase, cu o cifră de afaceri de 58,8 milioane de euro brut și 23,4 milioane de euro net și un profit net de 1,45 milioane de euro. Atât cifra de afaceri, cât și profitul au înregistrat creșteri față de anul 2013, când cifra de afaceri brută a companiei a fost de 52,7 milioane de euro, cea netă de 22,6 milioane de euro, iar profitul net de 1,26 milioane de euro.
 
În cei 20 ani de activitate, compania a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, precum vinarsul Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, Alexandrion 5* şi 7*, Cava D’Oro, Vodka Alexander şi Vodka Kreskova, afinata, vişinata și caisata Saber Premium sau Saber Fructe de Pădure.